فروشگاه اینترنتی باماکشت

سبد خرید شما خالی است.

قوانین و مقررات

تایید و پرداخت فاکتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت باماکشت می باشد.

  • شرکت باماکشت موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده را برای او ارسال کند.
  • شرکت باماکشت موظف است گارانتی کالا را مطابق  با گارانتی اعلام شده در برگه معرفی هر محصول ، ارائه دهد. ( درصورت داشتن گارانتی ، در صفحه معرفی هر محصول اعلام می شود )
  • قیمت تمامی کالا ها در سایت مشخص بوده و هیچ هزینه ای بجز هزینه حمل به آن اضافه نخواهد شد. (شرایط ارسال کالا و هزینه حمل را در اینجا بخوانید.)
  • در صورت پرداخت کارت به کارت یا واریز از طریق شماره حساب و یا شبا ، مشتری باید شماره فیش بانکی و اطلاعات دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نماید، این مشخصات توسط تیم پشتیبانی باماکشت کنترل شده و به مشتری اطلاع داده می شود. ( راهنمای خرید اینجا )
  • تایید و پرداخت فاکتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت باماکشت می باشد.
  • مسئولیت تمامی کالا ها در هنگام ارسال بر عهده شرکت های حمل ونقل و یا بیمه کننده شرکت حمل و نقل می باشد.
  • در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته بندی سفارش می باشد تا در صورتیکه نقصی در بسته بندیی یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر تا ۲۴ ساعت به تیم باماکشت اطلاع داده شود تا تیم باماکشت بتواند پیگیری های لازم را انجام دهد.
  • خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری شرح اشکال را به شرکت باماکشت اعلام نماید؛ در صورت تاخیر بیش از ۲۴ ساعت دراعلام مشکل ظاهری باماکشت مسولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت داشته باشد ، آن را به باماکشت اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مغایرت شرکت باماکشت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • در صورتیکه کالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از کارشناسان شرکت باماکشت بررسی و یا تعمیر گردد، باماکشت مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
  • در صورت وجود اشکال برای کالا و یا انصراف خریدار تا ۲۴ ساعت پس از دریافت ، خریدار موظف است کالا را به همراه تمام لوازم به درستی در جعبه خود کالا بسته بندی کرده و آن را بیمه حمل کرده و به آدرس باماکشت ارسال نماید.در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسولیت آن برعهده خریدار است. .
  • بعد از گذشت ۲۴ ساعت این امکان فراهم نمی باشد و امکان عودت کالا وجود ندارد. ( بسته به شرایط خاص و در صورت موافقت شرکت برای عودت فقط ۵۰ درصد از هزینه کالا عودت داده می شود)
  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و باماکشت از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در باماکشت بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان باماکشت، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید باماکشت در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات باماکشت با آدرس ایمیل شما انجام می شود.