فروشگاه اینترنتی باماکشت

سبد خرید شما خالی است.

رویه ارسال سفارش

مشتریان عزیز می‌توانند در مراحل خرید از بین سه شیوه پیک موتوری ( مخصوص سفارشات داخل شهر گرگان)، پست سفارشی ( کالارسان ، تیپاکس و پست ) و یا باربری یکی را انتخاب کنند. لازم به ذکر است این انتخاب تنها ترجیح خریدار را مشخص می نماید و با توجه به شرایط خاص امکان تغییر روش ارسال به صلاحدید کارشناسان واحد مرسولات شرکت باماکشت وجود خواهد داشت. در ۹۰ درصد اوقات همان روش ارسال ترجیحی مبنای روش ارسال خواهد بود.

سفارشات گرگان

سفارشات مناطق گرگان از طریق پیک موتوری ارسال می شود. پیش از سفارش پیک هماهنگی لازم با مشتری صورت گرفته و کالا ارسال می شود.

  •  
  • * در صورت حجیم بودن بار و یا سنگین بودن بار ارسال از طریق وانت صورت میگیرد.

سفارشات شهرستان ها

سفارشات دیگر شهرها از طریق پست ( کالا رسان ، تیپاکس ) یا باربری بسته به ابعاد و وزن مرسوله و نظر کارشناسان واحد پردازش سفارشات باماکشت ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است بارهای حجیم و سنگینن ( بالاتر از ۲۵ کیلوگرم ) از طریق باربری با تصمیم کارشناسان مرسولات باماکشت ارسال خواهند شد.

 

تبصره ۱

  • سفارشات برای جزیره کیش ، جزیره قشم ، چابهار ، بندر ماهشهر و عسلویه از طریق باربری یا پست با تصمیم کارشناسان واحد مرسولات شرکت باماکشت ارسال می شوند.
  • پست سفارشی به تمام نقاط کشور محموله مشتریان را ارسال می کند. پس از اینکه سفارش شما از طرف واحد مرسولات باماکشت به پست سفارشی تحویل داده شد، شماره رسید پستی به اطلاع شما خواهد رسید و مشتریان می توانند از طریق سایت شرکت ملی پست اقدام به پیگیری مرسوله خود نمایند. لازم به ذکر است در صورت تماس با شرکت باماکشت نیز این پیگیری توسط تیم پشتیبانی انجام می گیرد.
  • لازم به ذکر است با توجه به شرایط مختلفی که در خصوص سفارشات و سیستم های ارسال رخ می دهد، خریداران با خرید خود این امر را می پذیرند که حق انتخاب روش ارسال را بر عهده کارشناسان واحد مرسولات باماکشت می گذارند.
  • لازم به توضیح است خرید هایی که طی دو مسیر می بایست ارسال گردد فقط هزینه ارسال مسیر اول به عهده باماکشت می باشد و مسیر دوم به عهده خریدار است . (به عنوان مثال ارسال سفارش به چابهار هزینه باربری از گرگان به تهران یا شیراز با شرکت و از تهران یا شیراز به چابهار با خریدار می باشد.
تبصره ۲
  • خرید های بالای ۳۰۰ هزار تومان بجز خاک ها , کودهای گرانوله , کود مرغی و گالنی توسط پست , باربری و اتوبوس ارسال می گردد و هزینه ارسال آن نیز رایگان و از سوی باماکشت پرداخت می گردد.

ارسال سفارشی محصول

در صورتی که بنا بر نظر مشتری محترم، شرایط ارسال به شهرستان راخود تعیین کند، به عنوان مثال کالایی که باید از طریق کالارسان ارسال شود ، به باربری ارسال شود و یا به ترمینال ارسال شود (با درخواست مشتری ) ، در این صورت هزینه پیک (وانت) شهری بر عهده مشتری خواهد بود.

 


 

خسارت در هنگام حمل و نقل

شرکت باماکشت در بخش ارسال کالا تلاش بر آن دارد تا محصولات در سریع ترین زمان ممکن بدون آسیب دیدگی و در سلامت کامل به دست مشتریان عزیز خود برساند اما گاها” ممکن است علارغم ایمن سازی و بسته بندی استاندارد , مرسولات هنگام تحویل کالا از طریق باربری و پست و … دچار آسیب دیدگی یا خسارت شده باشند لذا لازم به توضیح می باشد بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل کالا به عهده شرکت حمل و نقل می باشد با این وجود مجموعه باماکشت این اطمینان را به شما می دهد که در جهت مرتفع نمودن مشکل در کنار مشتریان خود باشد.

                                                                                                                جدول زمانبندی ارسال کالا

 
 گرگانمراکز استان هاشهرستان هاروستاها و توابع
پیک ( فقط مناطق گرگان )چند ساعته
پست۴۸ ساعت۷۲ ساعت۴ روز کاری
کالارسان۴۸ ساعت۷۲ ساعت
تیپاکس۲۴ ساعت۴۸ ساعت
باربریچند ساعتهمتغیر*متغیر*متغیر*
  • زمان ارسال باربری بسته به شهر مقصد و ابعاد وزن محصول می تواند متفاوت باشد. ( چرا که عمدتا شرکت های باربری تا زمان تکمیل ظرفیت ماشین از ارسال بار خودداری می کنند.)
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در باماکشت بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان باماکشت، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید باماکشت در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات باماکشت با آدرس ایمیل شما انجام می شود.